?

Log in

let's take a life of crime.
he was a saint, but i wanted a sinner.
lucky Duckie! 
Aug 28 2010
♫ baby boy

Duckie came home yesterday, a couple of days after his clothes did. He shipped exactly three weeks after I ordered him, which isn't the shortest wait time I've had so far (Lakan took two weeks), but it's not a bad wait at all. He is crazy cute! I'm not sure if I'm keeping the wig, but it'll do for now. n_n

Some things about Duckie:


Duckie is the son of Datu Alacrán and is named after his grandfather, a hitman/martial arts teacher named Dakila. He has three younger half-sisters (that he knows of, at least). He has no indoor voice, because he's used to yelling over the music his father listens to at home. He speaks English, the local dialect, and a smattering of Spanish thanks to his favourite babysitter, Molo.


Things he likes: drawing on walls, brightly coloured food, big dogs. Things he does not like: ugly fish, broken crayons, oatmeal.


Unlike his Papa and his Papa's friends Trane and Molo, Duckie rode an EMS van home and saved me a whole lot of trouble ♥

More soon! ^^
Comments 
Aug 28 2010 (UTC)
AWWW *explodes*
So cute, Duckie!!!
Also, lol to his dislike of "ugly fish" .. srsly.
:))
I love him already. I love teeth. <333
Also... his faceup. *_* Mannnnn, Crobi is love.

Quacky and Quib also rode the EMS van directly to my place.
Tinys are a lovely bunch, aren't they? X3

Congratulations and welcome home, Duckie!
<3 Angie

Aug 28 2010 (UTC)
Aww thank you, Anj! I'm glad you like him. And I'm so happy to be part of the wonderful world of tinies now, lol. XD *high five*

The teeth kill me too! And Crobi did such a fantastic job with the faceup. I asked them for less blush and they actually did it! They're super awesome <3
Aug 28 2010 (UTC)
Cute, Duckie! :D Great, another playmate for Yves... once I get her hair to obey me. -_-;
Aug 28 2010 (UTC)
Yay, playmates! Duckie would love that n_n <3 Thanks Bea! I hope Yves' hair cooperates soon XD
Aug 28 2010 (UTC)
He's so adorableeeeeeee!!!
Aug 29 2010 (UTC)
Thank you, I'm glad you like him! ^o^
Aug 28 2010 (UTC)
OHGODDDDDDDDDDDDDDDD I LOVE HIM. TTuTT YAY TINIES. ♥♥♥ :>

TINY PARTAYYYYY :)))))))

Three weeks! Ang bilis. ;w;
Yay Crobi. *3* And look at that gorgeous faceup. I agree with Anj. Crobi is looooooooove. *3*
Aug 29 2010 (UTC)
TINY PARTYYYYY OMG YESSS 8DDD is it weird that I'm already thinking of what to make him wear for Halloween? definitely something none of my other boys would be caught dead wearing! XD

I'm glad you like him, Nix!! <33 Playdate plz! Haha!! :))
Aug 29 2010 (UTC)
Kaden: H-hello there. ...cute... little... *twitch*
*composes self* *cough*
... yeah, um. Hi, Duckie.
Aug 29 2010 (UTC)
Duckie: HAI KADEN :D Why are you making faces? I can make faces too. \( ° 3 ° )/
Aug 29 2010 (UTC)
Kaden:/fffffffffff 8| so cute./ 8D; No reason. *pats*
Aug 29 2010 (UTC)
Duckie: \( ° 3 ° )/
Aug 29 2010 (UTC)

Sooo adorable :D

aww.. he has such an innocent face!
Aug 29 2010 (UTC)
Thank you! ^_^
Sep 05 2010 (UTC)
Cute~~
Sep 12 2010 (UTC)
Thank you! ^^
Nov 06 2010 (UTC)
Duckie aka Chowder is my favorite MM doll today! :D
*dies of cuteness*
BTW, nice knowing you :3
Nov 07 2010 (UTC)
I totally agree with marie! ^__^...Kyra thanks for lending Duckie yesterday @^__^@...and Trane too (halloooo Macho gwapito Trane).

Nice meeting you and your boys ^0^. Until next meet!!!!
This page was loaded Mar 24th 2017, 10:24 am GMT.